miercuri, 1 septembrie 2010

~~~Top-UL Verii!!! sau... GOODBYE summer 2010 :D



Sincer... nu prea am stiut cam ceea ce as putea alege ca HIT-uri INTERNATIONALE... asa ca am ales doar un singur hit international si restul mai aci de pe plaiuri nationale! Probabil, unde s-a desfasurat Campionatul Mondial si decat sa aleg Shakira - Waka Paca :))) am preferat sa aleg ceva mai ritmat si mai de SOUL!!! spun asta pentru ca anul acesta a fost anul dragostei... si al despartirilor!!! Una peste alta, anul asta se poarta ROZ, la anul MOV! :D

Locul 1:



Locul 2:



Locul 3:




Mentiuni:





Data mi-a fost sa aud o piesa si sa cred ca-i vocea Laviniei cand de fapt... era vocea Deliei! Voi ce spuneti??? Oricum cu vocea stim ca nu sta prea bine dar cum cu backing vocal-ul se face in studiou :))) de ce sa nu iasa ceva placut auzului!



SURPRIZA... desi mi-am petrecut vreo 2 saptamani pe litorul Marii Negre de pe la NOI, mai exact la Costinesti, distractia a fost pe deplin!!! Midnight Sun (Dj Sava & Raluk night by night, resident Nick Kamarera, Dj Manda, Loca Beach (BRAVO DJ Lassaria - stie omul ce face - 2 locuri in care cu adevarat poti prinde rasaritul de soare, iti poti face prieteni cu adevarat si te poti distra 100% pe cinste! Felicitari Optick pentru AFTER-ul de la Liberty si Vika Jigulina pentru inceputul de distractie de dupa plictiseala Above & Beyond! :)

Cam asta (asa) a fost:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu