joi, 9 septembrie 2010

Oops... un pic mai intepator / surprinzator!


Toata lumea stie ca intre persoanele same sex relatia este ca felatia, asta pana cand... vine alta persoana iar cuvantul de baza iubire se transforma in NEXT! Sau oare ma inshel???

In urma cu 2 ani intr-o vara, mai exact, inceputul lui septembrie daca nu ma insel si imi aduc bine aminte am avut o intalnire cu cineva proaspat venit in bucuresti (din provincie) care imi declara ca fusese cu 5 persoane (cica le numara pe degete) de cand este el in problema, avea in jur de 26 de ani si era in cautare de honey!!! Am tot lalait-o vreo jumatate de an si il intreb asa discret: "Stii ceea ce-mi spuneai la inceput atunci cand ai ajuns in bucuresti ca-i numeri pe degete si ca esti in cautare de bf? ei.... acum cum sta situatia? radea si parca nu avea raspuns... deci? concluzia este: ...
Numa' eu l-am vazut in club cu vreo 3 persoane... bine d-le o sa ziceti acum ca vezi tu a trecut 2 ani si in 2 ani nu putea omu' sa stea tot cu 5 persoane... recunosc, si eu in primul meu an in bucuresti aveam intalnire si cu 3 / zi insa... ajungi la o varsta la care nu te mai tin salele si tre' sa te mai si opresti... insa, decizia este grea! Tre' sa stii unde sa tragi... si sa nu te increzi in vorbele oricarui mincinos care-ti iese in cale!

Totusi... cunosc cupluri care se iubesc si dupa 10 ani! insa... dupa o despartire sunt curios...
Oare mai poti iubi?



Te Iubesc... adanc, si eu... :D la fel ca in prima zi!
Activ in interior si... te simti bine la exterior!



Concluzia finala: Te caut dar nu te gasesc, Esti departe deci visez...
Until THEN, NEXT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu