vineri, 24 septembrie 2010

90% placere / 10% durere



Probabil te intrebai de ce acel titlu? Ei bine, in toata viata mea am incercat si am urat persoanele cu 2 fete si anume persoanele bi! De ce 2 fete? Pentru ca oricat de mult te-ai stradui sa nu calci stramb si sa re(devii) normal nu vei reusi! Ca am intalnit la viata mea persoane incepatoare si dupa aia au devenit gay cu acte in regula, e una... dar sa fii bi e totul diferit!

Desi ziceam ca m-am ferit de persoane bi, ideea este urmatoarea:
  • sunt mult prea frumosi pentru a sta pe loc si a nu savura tentatia,
  • sunt ai dracului de buni la pat,
  • a 3-a si cea mai grea nu incerca sa-l tii langa tine pentru ca nu vei reusi!
Allright, dar... de ce pleasure & pain? Pai... poate voi cunoasteti alfel povestea, insa in cazul meu persoanele bi cu care am fost au fost 90% pasivi...
Totusi stau si ma intreb? Ce-i mai masculin o DIVA pe tocuri sau un BARBAT supus??? astept comm-uri :) poate la voi povestea este altfel?



Apropo, daca te astepti sa-l gasesti pe MR. Right probabil... ca te-ai prins care-i sfatul meu!
Ori e luat, ori incearca in alta parte si lasa-i pe cei bi cu ale lor... nu de alta, dar vei fi de nerecunoscut dupa o relatie esuata!

Un comentariu:

  1. de acord :), ]n cercul meu de prieteni acest tip de mascul feroce chiar așa se și numește: "bisexual pasiv" :)

    RăspundețiȘtergere