luni, 6 septembrie 2010

Life's a bitch! So them I...



Don't forget to smile...
When you have a bad day,
Because tomorrow u can choose...
What's the best 4u!

Da, da stiu... astazi m-am trezit destul de morocanos, parca nu mai aveam nici un chef de viata... si, totusi am gasit calea de a merge mai departe, cu sau fara... el, aceea persoana care mi-a facut viata mai frumoasa! Probabil, va intrebati (inca) de ce only 1st DIVA??? asa cum multi m-au intrebat retoric... probabil va voi lamuri soon inca nu m-am decis asupra criteriului de ce anume am ales acest "diminutiv"!



Apropo, stiati ca azi e ziua lui Boculet? un pitic si-un chior au distrus tara-n 2 sau ma rog, ce a mai ramas din ea! Cititi mai multe pe www.click.ro ce mesaje a primit "cadou" de ziua lui! nu fac reclama, doar comentez pentru ca meseria nu imi da voie altfel si n-as vrea sa fiu totusi impozitat pe nedrept!!!



Until then... pe langa faptul ca ma cauta toti cretinii de odinioara, heterosexualii rad ca tarfele la colt de strada (din cauza crizei nici parte de ..... n-au) ma scuzati :) o sa-mi mai umplu viata cu o ceasca de venin sau poate cine stie cu sampanie, ca sa dea mai bine :D
Cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu