vineri, 24 septembrie 2010

Pentru cei romantici :D



Si pentru ca toamna este anotimpul nostalgiilor, m-am decis sa uploadez 2 albume, unul nou - nout fresh si unul mai vechi dar la fel de stralucit!!!

Cel mai nou material discografic al lui:
  • Kylie Minogue - album Aphrodite,
  • Whitney Houston - album I Look To You (2oo9).
Sincer, albumul lui Kylie chiar este pentru nostalgici, mie unul nu-mi prea plac piesele decat una singura si anume... Illusion, in schimb de pe cel al lui Whitney Houston... care desi, multi au zis ca a decazut mie unul imi place la fel de mult! Puteti asculta piese precum: Call You Tonight, Salute, I Got You, I Look To You, Nothin' But Love! Le puteti downloada pe amandoua in paralel!

Link album Kylie Minogue: http://rapidshare.com/files/420913115/Kylie_Minogue_-_Aphrodite.rar

Link album Whitney Houston: http://hotfile.com/dl/71377972/2d68e49/Whitney_Houston_-_I_Look_To_You_(2009).rar.html

Si pentru ca sa nu fiu rau, am sa uploadez si 3 videoclipuri superbe ... nu de alta, dar si noi avem muzica la fel frumoasa asa cum suntem cu toti, pacat ca aceste clipe apun o data cu anii nostri! Pacat ca unii nu mai canta, si ca am pierdut asemenea voci!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu