duminică, 13 septembrie 2009

Spice Girls are GAY? :D


Au avut un SUCCES fulminant... s-au despartit! Dar... acum au cariere dintre cele mai frumoase, sunt cuplate cu cei mai frumosi si bogati barbati, sunt iubite si apreciate in continuare si fac melodii care atrag in cursa orice gay guy dornic de distractie in cel mai HIGH LIFE moment al vietii sale! Fac referire aici la 3 din cele 5 cantarete din trupa: Victoria, Mel C & Geri. Bravo fetelor...







Foarte interesant... in incercarea de a-mi gasi FERICIREA dau peste tot felul de chestii FUNNY si imi aduc aminte de faptul sau incerc sa-mi dau seama daca fiecare dintre noi a avut parte in tineretile lui de vreo melodie sau film care sa-i faca copilaria mai frumoasa. Si spun asa, datorita faptului cum spre exemplu in lumea gay-lor si nu numai, I Will Survive/Hush Hush, It's Raining Men & Fuck You (mai nou) sunt deja IMN-uri incontestabile si nelipsite din orice punct de vedere! Eu unul am avut o melodie care m-a marcat si tocmai de aceea cred ca nu exista in lumea asta o astfel de persoana... oricum una peste alta este de remarcat faptul ca ORICINE sau ORICARE dintre noi este SPECIAL dintr-un oarecare punct de vedere chiar daca nu simte acel punct sau tinde sa creada ca nu exista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu