joi, 4 februarie 2010

A sosit clipa cea mare... cand!



Ehe... daca continuarea suna cam asa... :)

Cand in tine am crezut,
Sincer, m-ai dezamagit!
Acum stau si-mi plang amarul
Caci, eu p-altul am gasit! :)))

Stiti la ce ma refer, nu? Ei bine, dak nu stiti, este vorba despre Valentine's Day! Sarbatoarea aceea care se refera la TU si EU, si la care eu tot nu-s convins daca se refera la EU cu MINE sau ALTII!

Si stiti de ce? Because I'M A FREAK BITCH!



Apropo se pare ca DIVA Gaga va sustine si in Romania CONCERT dupa 18 aprilie, anul inexistent :) (B'estfest mai exact), putem sa speram ca asa va fi! Insa, nu se stie cand! De auzit se tot aud multe... cert este ca daca veti vrea s-o vedeti va trebui sa mergeti la Londra, Irlanda, Noua Zeelanda, Australia & Japonia!

Pussy... :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu