luni, 15 februarie 2010

Si m-am indragostit de... niMENi!

Da, a trecut si Valentine's Day! Stiu cum e cu vreala aia de 2 lei care contine 3 cuvinte in engleza si 2 in romana, oare cine mai crede in asa ceva? poate vb. aia dak ai un Ferrari, o vila cu piscina si vreo cativa € in cont... mai stam la discutii cu o singura conditie!!! sa nu faci infarct in timpul actului si sa semnezi dinainte testamentul :)))
glumesc....



Stii cum se spune cand nu-ti convine ceva? :) ai de ales... ohoooooooo si aici nici nu tre' sa inveti sa fii un expert caci treaba e simpla: ori NEXT, ori DU-TE DRAQ ori PEACE OFF (asta-i pentru fetele mai emancipate care se rup si au gesturi) :D



Stiu, stiu si iarasi stiu... trebuia sa ma destainui cum a fost? well, 4 me n-a fost pt ca [first step!] my love doesn't exist & nu vreau sa-mi omor nervii langa vreo crizata care are impresia c-o inshel... !!!
Va recomand daca sunteti din bucuresti sa mergeti la Teatrul de Revista Constantin Tanase la piesa Numai despre papagali care este geniala, eu asta am facut pe 14 februarie, am vizionat o piesa de teatru care a meritat toata atentia...
Mai nou observ ca cei de la Sony nu mai dau voie sa vezi videoclipuri pe YOUTUBE... bv lor suck-erilor pirateria e in floare si va creste! :D
Oricum cert este ca dupa 1 an te saturi, dupa 2 sau 3 vine o despartire (asta in cazurile bune), apoi daca vrei s-o iei de la capat ori nu mai poti ori ti-o iei in mana SH - second hand... n-ar fi mai bine sa nu mai fii TU carpa tuturor si sa lasi tu curvele in pace si sa-ti vezi de viata ta? asa ziceam si eu... apropo vezi zicala: Lasa intai curvele sa te salute, apoi le saluti si tu... nu fii fraierul lor! Fetito baga-ti mintile in cap... grow up! (pt incepatori) :))) asta-i valabila si pt visatoare!



Numa' de bine...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu