joi, 26 noiembrie 2009

Surprize... surprize cu Zana... pardon, cu un chel!

M-am tot gandit cat timp am avut treaba... sa public si o fantezie asa de placere... nu stiu daca-si are rostul dar poate ca cineva daca s-ar gasi in situatia mea, as dori sa aflu si eu cam ce/sau cum se simte aceea persoana daca s-a confrunat cu ceea ce m-am confruntat si eu! Apropo, va fi o fantezie reala... :)

Pana atunci...

In urma cu 5 zile, mai exact in weekend a avut loc Finala Miss Travesty Brazil 2009, o finala plina de destul de multe peripetii as putea spune si veti vedea si de ce! :))



Dupa cum bine ati putut vedea CIRC exista si in afara, nu numai la noi! Cineva imi spunea ca tot acel show a fost regizat... desi nu-mi pare a fi loc de asa ceva! Oricum cert este una alta, ca fetele de la noi din Romanica si anume acele persoane care se considera transe(x) se urasc de moarte, in loc ca macar ele sa dea dovada de bun simt si civilizatie!!! Circula pe internet un filmulet destul de subit despre care probabil ati auzit sau deja l-ati vizionat in care travestitul Naomy(i) este facut albie de porci! Nu dau numele cine a difuzat acel clip sau de catre cine a fost pus cert este... ca exista atata NESIMTIRE atat din partea oamenilor de rand, cat si din partea voastra a comunitatii! SHAME SHAME SHAME...
Ne mai intrebam oare de ce exista discriminare? pentru ca .... am zis mai sus cuvantul e in floare si pute rau prostia mai ales atunci cand nu exista macar in comunitate un pic de bun simt, numai barfa si minciuni! Stati linistite dragelor nu va fura nimeni painea de la gura, e loc pentru fiecare... dar macar nu va mai faceti de ras! nu iau apararea nimanui, nici lui Naomy si nici celei care a publicat filmuletul pentru ca nimeni nu-i usa de biserica, doar ca nu toti din aceasta tara sunt circ ca voi... pe care-l tot provocati prin ochii altora!

Am vazut unde am fost plecat o emisiune care a fost si la noi si anume Momentul Adevarului in care a fost invitat un domn si supus la niste intrebari de-ti picau fata! In public fiind cea de-a 2-a sotie, fiica si baiatul acestuia! Iar intrebarile au fost ceva de genul: - Ti-ai inselat nevasta?, Ai parasi-o pentru ca nu te satisface la pat? Te-ai intoarce la fosta ta sotie? Iti discriminezi fiul pentru orietarea pe care o are? Esti homofob? Urasti persoanele LGTB? ei bine, stiti care au fost raspunsurile sale? DA ... cam aceea atitutudine aveti si voi aici! astea au fost doar o parte din intrebarile puse, credeti-ma ca, regizata sau nu emisiunea as intra sub pamant si nu m-as fi dus pentru nimic in lume si asta pentru doar 5000 euro pe care i-a castigat! Tipul mai avea de raspuns la 3 intrebari pana la marele premiu... ce urma? Ti-ai ucide fiul pentru orientarea lui? sau poate sotia? SINCER! de ce n-a continuat pana la capat? Ganditi-va cum s-au simtit acele 3 persoane din jurul sau care convietuiau cu aceea persoana? Asta e... oricum nu critic pe nimeni, fiecare face cum ii dicteaza mintea sau altceva, dar cred ca totusi cand ai ceva de spus s-o spui direct persoanei respective in sine si nu in modul in care ceea ce vrei sa spui sa ii afecteze si pe cei din jurul tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu