joi, 12 noiembrie 2009

Cine a zis ca n-ai voie sa iubesti?

(Citeam zilele acestea intr-un ziar de r...t (tocmai de aceea nu-i voi da numele ziarului, este unul cu multeeeee greseli gramaticale si care se lauda ca are 1.425.000 de cititori zilnici) la care lucreaza o mare cocoana grasa si oripiloasa (ca nici nu merita sa-i zic oripilanta) pe numele ei Bahmu (da, draga o diva pocita - yeachhh sper sa nu mai pomenesc vreodata de ea pe acest blog) cum ca, manelistul Nicolae Guta n-ar fi suparat ca 2 BARBATI (mai ales preoti) s-ar fi iubit pe muzica lui! Bravo lui, in sfarsit avea un om cu minte deschisa care chiar daca-i de rasa de etnie roma omul nu judeca cum fac altii la colt de strada! Tocmai de aceea, ii dedic o melodie... sper (c)s-o stie si sper sa-i placa :P well, eu unul nu jtiam (v-am mai zis de ce scriu cu j :p ca asa-i mai jmecher) ca si preotii frecventeaza Opera... si mai auzi pe unii cum zic: "Eu acolo, in viata mea? Niciodata!" Da, fetelor stim, delok nu preferati acolo, poate pe Kisseleff unde merg golanii :o) dar, ce-ati zice de o buda mica?... oricum e deschis NON-STOP...



Atentie nu tratati melodia ca pe un gen muzical de bataiala preferat din solduri ci pe ritmuri de dute-vino sau ma rog alte pozitii care-s indecente si al caror nume nu-l pot da aici :D... deh d-le omul a vrut sa fie GIGOLO... UNDE? la barbati evident!
Cert este ca Romania este o tara schimbatoare zi de zi... si asta ma amuza terific de mult... :))
Deci... am zis DANS! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu