luni, 1 iunie 2009

X² sau copie fidela?

De cate ori nu mi s-a intamplat sa aud fraze de genul... aaa, te-am vazut aseara in club sau ca semeni cu nu jtiu cine sau sa primesc mesaje pe Romeo gen: ai fost cumva aseara in club sau te-am vazut pe nu stiu unde si acestea sa nu fie adevarate! Fiecare cred ca-si doreste sa aiba o copie fidela dar ceva mai penal de atat n-am vazut niciodata in viata mea!!!

Si acum... fac referire la aceasta melodie:
  • Kristine - Se Thelo,
  • Eduard Maya feat. Alicia - Stereo Love sau
  • Akcent - That's my name darrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ia stai asa!!! nu cumva or fi Roller Sis - Se Thelo
vezi tu, chipurile ca piesa a fost furata (preluata) de la Akcent si ca originalul ii apartine lui Edward Maya... si de aici a ajuns la Kristine! Cei drept mie unul piesa imi place enorm de mult cantata de Edward Mata feat. Alicia si Kristine numai ca exista o (mica) diferenta intre ele, macar atat putin ca altfel totusi batea prea mult la ochi!!! Ia convingeti-va si voi cam cum sta treaba:




Si cica in Romania nu se fura... ma rog, NO COMMENT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu