luni, 1 iunie 2009

E la moda sa fii... in pas cu timpul! :D








Azi m-am trezit cu draci... si nu oricum ci din cauza crizei de timp in care ma aflu! Incerc sa postez pe 31 mai dar browser-ul nu merge, creierii se incing, imi pierd ideile, timpul parca se scurge din ce in ce mai repede dar cu toate astea, totusi sa trecem peste aceste mici neatentii!!! Oricum a venit iunie, fetele si baietii merg la plaja (vai ce distractiv), altii invata (vai ce nasol), altii fac :)) treburi casnice si totusi suntem merem in miscare!


Pe cine sa mai critic? :D sugestii? o sa incep cu cei care n-au fost prezenti la marsul pentru DIVERSITATE si care fac aberatii la adresa Accept-ului, la adresa celor cativa voluntari care si-au dat silinta pentru a face ceva ce a meritat cu adevarat! si acum o sa enumar cateva scuze:
  • ce sa caut eu acolo, intre travestiti(e), penali(e) - ei bine, stati fratilor acasa daca nu va vreti drepturile, e o diferenta enorma intre prima parada din 2005 si cea din 2009 si comentati pana cand nu mai puteti; apoi sa trec la cei care declara,
  • U KNOW as fi venit si eu dar mi-a fost frica ca ma vede mama sau prietenii sau ca mi-o iau pe cocoasa - ei bine si aici existau masti si oricum presa de scandal nu cauta oameni obisnuiti... si lista continua dar am zis sa ma opresc aici ca e indeajuns!
Multumiri: Bogdan Istrate, Tudor Kovacs, Lucian Dunareanu, Emilia, Laura Andresan, celor 2 Irine, Catalina, Gilda, Sandra, Cristi, campaniei EU SUNT! TU? tuturor celor care ati dat o mica atentie sau o mica mana de ajutor, celor care ati fost prezenti pentru a face posibila aceasta manifestare care a fost absolut senzationala! ... toata lumea s-a distrat, s-a simtit bine, am dansat, am cantat inca o data FELICITARI! O adevarata explozie de culori si o excelenta stare de voie buna si high disposition! pacat ca mi-a lipsit POPPERS-ul :P

Va promit ca voi publica si cateva poze + mix-ul de la pride! pana atunci... let's have some fun :)))


























Un comentariu:

  1. Prieteni,
    Au inceput pregatirile pentru Festivalul International de Film Gay "SERILE FILMULUI GAY", editia a-6-a, Cluj-Napoca, Octombrie 2009.

    Am crescut mari, avem deja sase anisori si in curand mergem si la scoala. Iar pentru asta o sa ne pregatim cum stim noi mai bine. Incepem cu o campanie de teasing. Avem un mic afis/banner care speram sa fie preluat de cat mai multe site-uri si bloguri partenere si postat acum fara a anunta absolut nimic la ce face referire. Peste doua saptamani tuturor o sa va oferim materiale informative cu privire la festival.

    Ne bazam pe partenerii nostrii traditionali de anii trecuti cat si pe noile site-uri si bloguri recent aparute (carora le trimitem acest mail) cu care ne-ar face o mare placere sa colaboram.

    Asadar, daca sunteti deschisi la o colaborare si doriti sa fiti promotor media al SFG 2009, va rugam trimiteti-ne un mesaj si anuntati-ne sa va putem include in lista noastra de parteneri/colaboratori si pentru a va promova asa cum am facut-o intotdeauna pe site-urile si tipariturile noastre. Asteptam totodata adresa site-ului/blogului dvs. cat si sigla dvs.



    Cu prietenie,
    Lucian Dunareanu
    SFG 2009
    gayfilmnights@beanangel.ro
    www.sfg.beanangel.ro

    RăspundețiȘtergere