vineri, 12 februarie 2010

Gata! punct... si [VA URMA]

Se pare ca, mai nou cei care credeau ca vor face profit sau vor profita din afacerea cu weed & other stuff s-au cam ars... oricum, ideea este ca oricat s-ar stradui cei de sus (ca asa se considera) vor mai aduce alti si alti someri si vor distruge alte firme, ca deh ei nu se uita decat la buzunarele lor...
Asa cum au procedat cu taxa pe fast food [o minciuna imbecila propusa de un imbecil - numai cuvinte de lauda pentru voi] spune o data ca acei bani vor ajunge la un anume Minister al Sanatatii care se pare ca acel Minister mai nou nici nu mai functioneaza... cand vrei sa te interenezi ai de ales? ori vii cu patul dupa tine de acasa, ori platesti ca deh suntem asa de pricopsiti incat statul NU ne da afara din casa!

Recent pe TVR 1 am vazut o stire in care se spunea ca exista o anume TAXA si anume TAXA pe GUMA! Numai ca, acolo exista locuri special amenajate unde sa-ti lasi guma pentru a nu o arunca pe strada si pentru care platesc doar cei ce arunca guma pe strada! La noi am auzit de introducerea TAXEI pe FERICIRE... dar STAI, oare cati romani mai pot zambi cand stiu ca n-au bani pentru ziua de maine? e buna totusi s-o puna pentru ei, poate asa mai aduna ceva la bugetul STATULUI! Boculet bocut mocut ce a facut poc in put, vezi ca s-ar putea sa sfarsesti rapus, ca STII TU CINE! Taxa pe prostie, nu exista? Ca la cat de prosti sunteti, duduie pamantul sub voi!!!

Dar sa trecem si peste si anume... la alte lucruri mai interesante!



Initial, la o anume anume gala (asta se intampla undeva) anul trecut, acolo unde, pe langa staif-ul de vedete, anumiti gentlemeni se laudam ca ei canta LIVE si canta muzica de calitate, doar pentru faptul ca Elena Gheorghe a facut playback pe piesa The Balkan Girls (nu stia engleza) iar Andra a cantat pe NEGATIV... acei domni si anume Directia 5 - niste expirati si sictiriti de la mama lor care au apus de mult si pe care eu i-as sfatui sa incerce sa se lase de cantat si sa nu-si mai dea cu presupusul referitor la cine, ce si cum canta pentru ca oricat ar incerca ei sa imbie atmosfera tot huliti vor fi! Oricum, toata lumea stie ca muzica ROMANEASCA este praf si cenunsa (sau pulbere) dupa caz, drept consecinta iau exemplul INNA care NO VOICE, NO ENGLISH - What the fucK??? vedeta? yeah sure...
Oricum revenind la continuarea subiectului vroiam doar sa spun ca... intamplator m-am asezat langa un grande impresar al muzicii noastre romanesti si anume Costi Ionita si rau am facut! mea culpa! N-am motiv de a spune continuarea... :0 probabil poate veti afla pe parcurs sau in decursul altor publicari!



Stateam si ma amuzam si am ajuns la o ecuatie... banuiesc ca, stiti si voi, cum au ajuns cei cu Logan-ul (mama firma si aia apusa de mult si cica piesa romaneasca de rezistenta) si care au tarat pretul undeva la peste 15.000 euro??? DA, ai auzit bine un KITSCH, dar stiti voi alea ce mai au valoare ca in rest sunt facaturi... ce mai Opel, Volkswagen acum cu banii aia iti iei LOGAN :))))) numit E=MC.

Uite fratilor ca am gasit si eu o formula: bulgarian+romania=? manele

Eu zic ca exista si melodii dragutze cum ar fi exemplul de mai jos:



Obicham Te - Te iubesc! :)



Mi se pare mie sau piesa asta inca nu-i copiata? Ma amuzam teribil, cand auzeam replica oara cine a furat intai de la cine? Romanul de la bulgar sau bulgar-ul de la roman? Mai ales de cand aveti colaborari INTERNATIONALE cu Dl. in persoana Costi ex. Valahia :) altii care au facut furori pe la Eurovisioane si care agatau pe la Politia din Constanta... in visele lor (CICA) :D





Voi ce credeti... EXPIRATI sau EXTIRPATI? :) cred ca (v)m-am amuzat destul... dau legatura colegei mele :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu