joi, 25 februarie 2010

Cinema [LGTB] la tine acasa!


Daca tot te-ai plictisit si n-ai ce face... uite ca mie unul mi-a venit o idee!
Iti propun in cele ce urmeaza un TOP al celor mai spumoase, romantice si pline de umor filme LGTB vazute vreodata! Trebuie doar sa te inarmezi cu rabdare, sa fii atent la subiect(i) :D pentru ca momentan nu exista subtitrari pentru toate acestea si sa ai timpul necesar vizionarii acestora: ori de unul singur, ori impreuna cu partenerul/partenera!

1. Queens - Reinas (english - spanish) - cu siguranta vei adora acest film! cea mai savuroasa comedie intalnita vreodata si pe care nu trebuie s-o ratezi cu nici un pret!









2. I Can't Think Straight / The World Unseen - nu-s uitate nici fetele aici! Ai 2 filme pline de romantism din anul 2oo7 ambele cu aceeasi actrita Lisa Ray, dar in perioade de timp diferite, iubiri interzise si restul surpriza!
3. Trick (Poveste de AMOR) - o gramada de intorsaturi mai ales atunci cand esti nepregatit!
4. Kiss The Bride - banuiesc ca Tori Spelling nu mai are nevoie de nici o prezentare!
5. Under The Gaydar / Make The Yuletide Gay - cele mai noi productii LGTB, comedii din 2oo9...
6. The Birdcage / To Wong Foo Thanks for Everything, Julie Newmar - 2 filme cu travestiti!
7. Holding Trevor - comedie
8. Cafe Com Leite / 3 Day Weekend / Just Une Question D'amour - first LOVE & ROMANCE :)



9. Eating Out 1/2/3 - intalniri esuate dar bine plasate!
10. Another Gay Movie 1 & 2 & 3 (soon Gays in Space) - umor 100% si intotdeauna imprevizibil...

V-as mai recomanda si productiile Dante's Cove si L'antre - 2 seriale HORROR, primul american, cel de-al 2-lea frantuzesc! Nu veti ramane dezamagit la ceea ce veti vedea/admira, iubiri pline de sange :))0 bu-hu-hu :D

Lista poate continua... din pacate, asta-i doar o selectie a ceea ce am gasit eu mai interesant si mai interesant dintre sutele de filme pe care le am in acest moment in PC-ul meu! O mare parte nu le mai stiu sau am nici eu! Eu sper sa va bucurati de ele pentru ca-s cele mai frumoase :)



Un blog (de fapt 2, l-am descoperit si pe al 2-lea in timp ce scriam acest articol) si un portal foarte interesant de unde puteti lua aceste filme este:

- http://www.cinemaetudoglsbt.blogspot.com - pentru filme! ATENTIE... totusi tre' sa fiti foarte atenti cand are loc RE[deschiderea] blog-ului! Aveti acces doar la anumite filme momentan! Eu unul l-am prins deschis prin decembrie :p (sunt si filme intregi fara a le mai lua pe bucati)
- http://gaythemedsite.blogspot.com/
- http://subtitrari.exsto.ro - gasesti cele mai importante si noi subtitrari existente la ora actuala...

Kiss, kiss & astept si eu invitatii la film sa le vedem impreuna? Ceva doritori? :) apropo, nu vreau DIGITAL sau 3D... prefer doar LIVE :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu