sâmbătă, 10 martie 2012

Despre oamenii prosti... cu dedicatie, tot singuri veti ramane!


M-am tot saturat de atata prostie... si credeti-ma este mare!

In cei peste 10 ani de cand activez in aceasta lume, am tot intalnit fel si fel de oameni... am incercat sa-mi creez o parere, o opinie despre cum ar putea fi aceasta lume! Pe multi dintre ei i-am considerat prieteni, insa... adevarata lor fata lasa de dorit!

Am detestat si detest intotdeauna genul de persoane care:

  1. iti dau ignore pe romeo / fara sa te cunoasca (ei bine - exista o solutie de a riposta - 2 conturi fratilor! si aflati: cine e si va faceti dreptate, nu lasati prostia sa va domine) - toate vomele dau IGNORE pe romeo;
  2. posteaza in profilele lor de romeo anumite "discutii" avute pe mess cu anumite persoane care-i pun in avantaj, vezi tu domnule de parca ei ar fi zei (credeti-ma nu ma impresioneza, cel putin pe mine);
  3. te contacteaza dupa o anumita perioada in care tu trageai de ei si ei te refuzau (probabil lipsa, oricum nu veti mai parea interesanti si veti arata "probabil" hidos);
  4. isi dau o alta varsta decat cea reala sau pun alte poze cu persoane "good looking but you know it's not me" sau asta-i genul de persoane care-l caut (nu veti avea mai mult succes, va garantez!);
  5. te barfesc pe la spate dupa ce s-au futut cu tine (ca si cand nu te-ar cunoaste) sau probabil au uitat (va recomand putina lecitina si hartie igienica);
  6. despre cei cu care discuti (pe mess, pe irc) si iti spun: aaa, te stiu! si dispar subit... (rushine!) macar aratati-va si voi adevarata fata, daca aveti!
  7. te vad (pr)in orash si se ascund de tine (sub pretextul nu te-au vazut), nu-i nimic, orasul este destul de mare!
Nu voi da exemple din bun simt, insa... asta-i doar o mica parte din tot ceea ce mi-am adus eu aminte pe moment... de acum voi deveni mult mai atent in a alege acele "persoane" care intr-adevar merita respectul si atentia mea! si asa ar fi bine sa faceti si voi de acum incolo... fiti foarte atenti pe cine alegeti, ce fel de om si cu ce fel de caracter, pentu ca atunci cand alergati spre aceea persoana sa nu cadeti si sa va impotmoliti mai rau!
Nu dati importanta la orice fel de lucru, futeti-va cu cine aveti voi chef si credeti ca va place si nu va mai luati dupa criteriul stai sa-l intreb pe ala despre asta ce stie (nu de alta, dar nu-i frumos si dupa aia voi veti parea/cadea a fi cei neseriosi), incercati sa acordati atentie si incredere numai adevaratilor prieteni!

Apropo...
I-as sfatui pe unii care vin in club si sunt cu nasul pe sus, intai sa se uite in oglinda si apoi sa comenteze la adresa altora, nu de alta... dar nu toata lumea se uita la frumusetea lor "trecuta" si la portofelul lor!
(ca) si asa pute a prostie... din orice pozitie ai lua-o!

Scriu acest post, desi m-am abtinut in tot acest timp, pentru a-i ajuta pe unii sa inteleaga ca aceasta lume nu este una chiar asa roz si sa-si faca o parere despre cum sa-ti aleaga prietenii si in cine sa aiba incredere!
Mie unul nu-mi place barfa, tocmai de aceea imi fac dreptate pe pielea mea si sufar consecintele!
Prefer sa aflu singur cu ce fel de persoana ma incurc decat sa caut - aflu neadevararuri de pe la altii!
Prin acest articol nu ma simt nici atacat, nici jignit iar daca se va intampla, voi avea replici(a) si voi stii foarte bine cum sa reactionez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu