sâmbătă, 17 aprilie 2010

!!![SURPRIZA... PREMIERA] miX-ul GayFest 2o10!!!


Iata despre ceea ce vorbeam... am fost foarte ocupat cu pregatirea miX-ul pentru Gay Fest-ul de anul acesta! Nu stiu daca va fi mix-ul meu inclus... dar, daca tot m-am apucat si a iesit ceva frumos (zic eu) am zis - de ce sa nu continui treaba - ... si uite asa a iesit ceea ce vei asculta!

Mix-ul tine aproximativ 2h video & audio - mp3; din pacate spatiul nu mi-a permis sa-l uploadez pe tot (filmul) si sa-l impart in mai multe parti... sper sa reusesc sa public si restul, adik cea de-a 2-a parte! si... am reusit :D

Pentru cei interesati de mix aveti link-ul:
http://rapidshare.com/files/374350711/pride2.wmv.html - video
sau dati un bazz pt orice eventualitate, legata de piese sau mp3 etc. la id-ul de yahoo: unul_unul2001 :)






Imnul pentru anul acesta este: - F R E E D O M -

[Be Proud Of Who You Are!
]

See u there!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu