miercuri, 7 aprilie 2010

Ai promis... dar, n-ai facut! Cara-te k ne-a durut!



In primul rand imi cer mii de scuze pentru ca am ramas un pic in urma cu postarile, dar am avut cate una, cate alta de lucru si... timpul a trecut destul de rapid pe langa mine! Am incercat sa pregatesc o mica surpriza, sper totusi ca am si reusit; veti vedea in maxim 2-3 saptamani rezultatul si sper sa nu dezamagesc!

Nu vreau sa incep o campanie de defaimare la adresa clasei noastre politice de rahat, ca-i de cacat (scuzati-mi expresia, dar asta-i crudul adevar)...!!!
Un distins jurnalist declara ca: atunci cand i-a luat un interviu Iudei (vorba de om intelept/respect Mrs. Mazare) aka Baselu' nu stia in care ochi sa se uite, ori in stangul, ori in dreptul pentru ca nu stia cu care este privit!

Cara-te ca ne-ai futut!

Pe site-ul www.josbasescu.ro sau mai bine zis joschiorulcelmincinos (ca doar imi permit sa spun asa ceva) caci traim intr-o tara libera fara drepturi veti vedea/gasi mii de marturi ale unor oameni care o duc din ce in ce mai bine de la o zi la alta si care raman pe zi ce trece fara banii de buzunar si mancarea de la gura!
Se pare ca de cand cu criza asta in loc sa ne hahaim vad ca dormim!
Fie-le tarara usoara si... ne-om vedea in trecere pe la cimitir sau la colt de strada asa mai strangem si noi de-o paine cand s-or arunca dolarii la capetele lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu