sâmbătă, 15 august 2009

Saturday Night Fever Dance Party!


Well... si pentru ca caldura-i in toi, poate la noi nu prea isi face simtita (ma refer in luna august) prezenta sau da deja semne de moleseala dar prin afara e al draq-ului de cald, frumos si bine, mrrrrr :)) dapz... asta ne e povara de a te naste in Romania si de a fi cu gandul sau a te visa intr-o alta tara!

Oricum... m-am gandit sa pun 3 dintre videoclipurile a tot ceea ce a insemnat pentru mine aceasta vara torida si care mi-au facut noptile albe de la atata ascultat si dansat, ca deh trebuie sa mai simtim si ritmul distractiei! Sper sa va placa si voua la fel de mult cum imi plac si mie...







Imi pare rau ca nu am gasit si remix-ul videoclipului piesei Pussycat Dolls - Hush Hush care-i la fel de demential!
Va urma: Fenomenul ....... (nu de alta dar stric tot fun-ul :D), Cum sa te conectezi la internet gratuit pe pc prin intermediul wap-ului de pe telefonul mobil si o comparatie intre 2 DIVE ... guees who :))) putintica rabdare!

Un comentariu: