sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Am ales sa fiu... LIBER!




Membrii comunitatii gay din Romania au ales melodia "Mi-e dor de noi", interpretata de DJ Project si Giulia, drept hitul anului 2011, pe locul al doilea situandu-se Moga si Guess Who cu piesa "Tot Mai Sus".

Putin mai ciudat a fost scaunul lui Smiley pus langa celui a lu' Moga la Vocea Romaniei. :)))

Finally... se pare ca am lipsit de la festivitate, poate daca as fi as avut VIP place m-as fi prezentat si eu :D
Oricum se pare ca Andreea Balan a ramas in urma si nu prea s-a mai aflat in preferintele auditoriului! Eu unul as fi optat pentru Antonia care se pare ca si ea a luat un bine meritat loc 6...

Catalin Botezatu: "Zvonul ca sunt gay a fost lansat de frustratii ale caror femei au trecut prin patul meu"

Ce stire de senzatie... si ce noroc pe capul tau! Cu siguranta ti-au murit laudatorii si acum cersesti atentie! Esti grasa... :))))

Anunt de mica publicitate: CAUT BAIETI POCAITI CARE SA STEA IN CHIRIE :D sunt curios, aia n-au scula? :)))

Daca ai nelamuriri in privinta iubitului tau: http://www.feminis.ro/teste-de-personalitate/iubitul-meu-este-gay-37/ il poti testa aici: insa, nu stiu cate persoane str8 citesc acest blog! :)) daca da, ni-l poti lasa noua :)

Iar daca vrei sa-ti afli horoscopul pe anul 2012: www.homostrology.com - te va ajuta google translate cat de cat (asta daca nu stii engleza deloc)!




Tie care ti se potriveste?




Link

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu