sâmbătă, 19 decembrie 2009

Vin Sarbatorile... La Multi Ani si Sarbatori Fericite! 2o10



Bucurie sau Nu... mai trece un an, mai schimbam un prefix, a fost bine, a fost rau... numai voi o stiti! Cert este ca au mai ramas cateva zile din 20o9, 2010 bate clopul si se apropie rapid, rapid, rapid...
Oricum ideea este ca, ne-am mai maturizat, am mai crescut si am invatat sa fim mai buni SAU cel putin asa imi place sa cred! Planuri gogule? :D

O sa va prezint pana una alta alta RETETA FERICIRII, cateva colinde si de ce nu CATEVA OBICEIURI care trebuiesc indeplinite in noaptea de Anul Nou pentru a vi se indeplini dorinta in 2010!

Pentru Reteta Fericirii aveti nevoie de:

- frisca
- capsuni
- sampanie
- 2 barbati (ca doar este criza :P) sau de ce nu si mai multi... :))


Hop hop hop... faceti si un Dansul Pinguinului dupa ce ati savurat-o pentru a nu se depune!







Se spune ca, la trecerea in Noul An la noi este bine sa mananci PESTE & MIERE pentru a ti se putea indeplini dorinta, in Spania este bine sa mananci struguri...
Poate daca sunteti cuminti... cine stie, o sa avem parte si de ninsoare, sa simtim si noi Spiritul Craciunului si faptul ca cineva se gandeste la noi! Semnificatia zapezii in vise nu este una tocmai buna, dar cum pastrarea traditiilor si a obiceiurilor nu prea se mai pastreaza eu zic ca macar de atat sa avem parte!
Daca ai dragoste, ai fericire!
Daca ai iubire, ai noroc!
Cheers!
Sa nu uitam sa zambim si sa fim mai buni! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu